21.7.14

The Bright Side

Finally, after 5 days, this post is finally out of my drafts folder na! Was supposed to put this up last Thursday but got caught up (again) with work and I can't seem to fight the urge to sleep these past few days. Signs of aging na ata haha. Huhubels. I hope you're all safe (and dry haha, hi Ana!) from the recent typhoon that hit the country. Super hassle ni Glenda girl. I know there are still places that experience power outages, I hope everything goes back to normal soon. I spent those 2 crucial days holed up in my apartment, fixing things, and bonding with my neighbors, childhood friends and cousins AKA the whole barangay. Lol. We passed time by playing Hide & Seek (shempre in the dark) and raided the newly opened Family Mart near our place! It's pretty amazing how Filipinos make the most out of every situation noh? Always optimistic. Hehe. I just hate how it ruined my work schedule. Last Thursday, I had to rush pullouts from Makati to Alabang to Paranaque and then back to Cubao. I literally live inside the car na. I should start storing food inside (coz I seldom have time to stop and eat) and arinola. Hahaha. At least I was finally able to visit the H&M showroom last Wednesday. So happy! Lakas maka legit stylist their showroom! Soooo New York, LA or Paris. Thanks Dan and Nikki for accommodating us...and for the coffee. :) Here's an OOTD from weeks ago and some photos!


DETAILS top & shorts, NAVA hat, FLY SHADES sunnies, SM ACCESSORIES belt, ANNE KLEIN borrowed from the mudra bag, SILVERWORKS Muse collection bracelet, PROMOD heels



Love this wrap top from Details! So classy, vintagey and chic. I love how I can dress it up or down anytime. Also in love with this white high waist shorts. I think everyone should have one or five of this in their closet. It's definitely on my "staples" list. What do you think of my modern 60s look?:) Thanks to my sister for my outfit photos! Heehee.

Here are photos from my H&M visit + pullout session with my bessy Jear! So happy to have shared this experience with him. Missed him so much!:)



 it's reaaaally hereeee!

 I died and went to clothes heaven

This skirt will be sold for just P599;)

 this one's for 800+. Are you excited???

 we belong. haha!

Thanks again Nikki and Dan!

And here's Ms. ZsaZsa Padilla & Zia Quizon wearing H&M on ASAP last Sunday...
Thanks H&M for the blazer and top!:)

Ending this post with a reminder that DETAILS is still on End of Season Sale! Enjoy discounts of up to 60% off on selected merchandise. Drop by their stores: Powerplant Mall, SM Aura Premier and at the Ramp Crossings Glorietta, Shangri-La and Trinoma. Happy shopping!:)

So much to post and share with you all! Will blog tonight bilang it's only National Events Day and no work. :) Thanks for sticking with me. Love you all. 
11.7.14

Viber x Jessie J Concert Tickets Giveaway!

Here's a quick giveaway brought to you by VIBER! If you love Jessie J, then you shouldn't miss this! Viber is giving away 3 Upper Box A tickets to her concert on Monday, July 14 2014 at the Araneta Coliseum, to 1 of my lucky reader!


Mechanics:

1) Follow @ViberPH on Twitter (this is mandatory)

2) Take a screenshot of a Viber conversation between you and your best friend.

3) Tweet the screenshot and tag @paxieness and @ViberPH. Include hashtag #ViberJessieJ in your tweet (hashtag is also mandatory).



That's it!!! Winner will be announced tomorrow night. Tickets could be claimed at the Viber booth on July 14. See you there!!!


Ending this post with my favorite Jessie J song an video... so excited!!!
8.7.14

NIVEA In-Shower Skin Conditioner Launch at The Spa

I am one of those girls who are too lazy to do health/beauty regimens. I am a huge fan of facial wipes 'coz I'm always too tired to wash my face. I seldom apply facial cream, drink vitamins, drink water, do my brows or my nails. But I shall try to turn this sorcery around (haha) bilang I'm getting older! Feeling young kasi forever. Lol. That's why I'm sooooo happy that Nivea's new innovative product is finally here in Manila! No need to lotion (or feel guilty when I forget to apply lotion) anymore! No more icky sticky feeling too! You can just wash your body with it and then go. Saves time db. Just what girls like me need. Starting this post with my OOTD that day. 

The Ramp trench coat, Perfect Fit Shop top, Ever New shorts, Suiteblanco bag, Fly Shades sunnies, Tutum shoes

Had to edit my lips via Taaz.com coz it was too pale. Haha! Ayan secret's out. I'm too lazy to put lipstick na din. Huhu. Anyway, here are photos from the launch!

 My first event in a long time! Hehe. Missed these girls! :)

 Event was held at The Spa, Shangrila. Our fave!

 snacks muna and mingle mingle

Was able to chat with Ms. Jane Kingsu-Cheng and Chuvaness herself Ms. Cecil Van Straten! Ana, Tracy and I were so starstrucked. Haha.

We were then asked to take off our shoes and change into our Aquazorb spa slippers!:) 

 The short program was hosted by the radiant Bianca Valerio:)

 Nivea bosses:)

 While waiting for our turn to get pampered, some Nivea models went around to distribute and have us try their new lip balms (love the watermelon one!) and Invisible anti-perspirant:)

 Missed my clingies!!! It was also Tracy's birthday that day hihi. 


 Star of the show! The new In-Shower Intensive Skin Conditioner

hello feet

And then it was finally our turn!!!:)
Our room:) Hello Ana and Tracy haha.

 may naglaro haha



The room was filled with different variants of the new In-Shower Skin Conditioner (they have fo dull, dry and normal skin) and other Nivea products.;) Favorite ko na the exfoliating wipes!

 blurred lines haha

Mowdeling our bathrobes haha. OOTD daw. lol. 

Wasn't able to take photos of our whole session but we were treated to an hour of relaxing and rejuvenating body scrub and body wrap using The Spa and Nivea products. My skin felt so soft and smooth after, I love it!:) Thanks Perkcomm, Nivea and The Spa for the treat! 

I'm now using the variant for normal skin and I'm liking it so far. My skin feels soft and well moisturized after. Will try the other 2 naman and will update you of the results! Go try this too... I'm sure you'd all love it:) It's important to take good care of our skin so go na! I should remind myself that noh? Haha. Toodles!:)


For updates, follow NIVEA:
© aisaipac.com - all rights reserved • Layout By Kenny Manalad